För jag är starkare nu

Jag är så oerhört tacksam för det jag har! 
Så fruktansvärt glad över att äntligen ha rensat bort alla energitjuvar ur mitt liv

Många erfarenheter rikare så inser jag hur naiv jag många gånger har varit, jag har helt enkelt varit alldeles för snäll och många gånger låtit mig behandlas som skit rent ut sagt, av de som dessutom påstår sig vara mina vänner. fy fan. Nej jag mår mycket bättre nu, när jag gjort mig själv en tjänst och raderat ut de som inte förtjänar mig.

Jag har varit arg. Jag har varit ledsen. Men mest av allt på mig själv, för att jag inte tidigare förstått vad det är för slags människor jag haft inpå mig. Alla varningstecken, all kränkande skit, allt utnyttjande, allt skitsnack och mest av allt, all negativitet. Allt det lät jag dem passera med, men no more.

Jag lyfter mitt huvud högt och går framåt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0